۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

جلالی:

حرف های مدیرعامل را طور دیگری منعکس می کنند/هیچ اولتیماتومی در کار نبود

حرف های مدیرعامل را طور دیگری منعکس می کنند/هیچ اولتیماتومی در کار نبود

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیروزی در دیدار فردا برابر تیم مس کرمان، تراکتورسازی را در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان در جمع خبرنگاران تبریزی گفت: ابتدا باید یک عذرخواهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اصفهان داشته باشم که طی دو بازی گذشته تیم تراکتورسازی در این شهر به دلیل گرفتگی صدا نتوانستم در خدمت این عزیزان باشم، در خصوص بازی فردا هم باید بگویم که تیم ما با پیروزی در این بازی می تواند در مسیر اهداف خود قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دو بازی اول فصل را خوب بازی نکردیم و در بازی با ذوب آهن گفتیم که این بازی می تواند ما را از یک مرحله سخت عبور دهد و بازی با سپاهان نیز می تواند اعتبار تیم تراکتورسازی را بالاتر ببرد که خوشبختانه توانستیم هر دو بازی خود در اصفهان را با برد به پایان برسانیم.

جلالی گفت: اکنون و در آستانه دیدار با مس من به بازیکنانم گوشزد کرده ام که در این بازی نهایت توان خود را به کار بگیرند تا به سه امتیاز کامل این بازی خانگی دست پیدا کنیم چراکه این برد می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

وی افزود: تیم ما 9 بازیکن آسیب دیده دارد اما با این حال ما بازیکنان جوان خوبی داریم که می توانند جایگزین مناسبی برای بازیکنان مصدوم باشند و در این خصوص دست کادر فنی برای استفاده از بازیکنان جوان باز است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سئوالی در خصوص شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم مدیرعامل باشگاه به کادر فنی این تیم تاکید کرد: من در این خصوص با آقای زینی زاده صحبت کردم و ایشان به من گفت که برخی رسانه ها صحبت هایش را طور دیگری تعبیر و منعکس کرده اند و هرگز هیچ اولتیماتومی در کار نبوده است. البته من خودم شرایط مدیریت باشگاه را درک می کنم و اگر هم حرفی بوده، بخاطر فشار نتایج نه چندان خوب دو هفته اول بوده است.

وی ادامه داد: باید بگویم که نه تنها مدیریت باشگاه، بلکه همه اعضای تیم از من سرمربی گرفته تا بازیکنان و بقیه اعضا، هنگامی که تیم نتیجه نمی گیرد تحت فشار هستیم و به همین خاططر باید همدیگر را درک کنیم

جلالی با تقدیر از حمایت های هواداران از وی و تیم تراکتورسازی، گفت: بازهم می گویم که هواداران شایسته بهترین ها هستند و ما امیدواریم که بتوانیم تیمی در شان این هواداران داشته باشیم.
 

کد خبر 2116378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha